Dagens hoppträning

Alltså dagens träning gick så jävla bra!!! hon till och med gjorde ett litet bochsprång ocg drog mot hindren! hon hoppade klockrent och gjorde allt jag bad henne om! så jävla nöjd med dagens träning så de finns inte! :)

De märks så tydligt att hon har börjat gått ner i vikt nu! för hon känns så ofattbart mkt lättare än vad hon gjort förut! sen så går träningen mkt bättre nu, de är fruktansvärt roligt. Och vi får så mkt beröm! verkligen skit skoj!!

Min kille filmade litegrann, tyvärr så blev de bara uppvärmningen som han hann filma för sen dog kamera helvetet! Men kameran ligger på laddnig nu tyvärr så jag lägger upp de i morron :) om de blev något att se vill säga!

åhhh... ja skulle ju rida dressyrträning i morron! men min tränare hade tydligen annat för sig så de gick inte :( blev asledsen hade verkligen sätt framemot de! men men.. ja ska rida dressyr i ridhuset iaf! rider dit i morron, och förhoppniningsvis har ja en som filmar då med :D

så då ska ni få se Bella rida dressyr.. hihi xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0